ΙΝΚΑ Κορινθίας – Κάλεσμα για εγγραφή μελών





Από πολίτες που δεν είναι μέλη του (μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις από άλλους νομούς της χώρας, ιδίως Αργολίδας, Αρκαδίας, Αττικής) προήλθε περίπου το 70% των 912 ερωτημάτων, παραπόνων και καταγγελιών, που δέχτηκε το 2019 το Ινστιτούτο Καταναλωτών Κορινθίας.

Συγκεκριμένα, τα ερωτήματα ,καταγγελίες, παράπονα των Καταναλωτών αναφέρονται σε:

- Υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος

-Παροχή τηλεπικοινωνιακών και ταχυδρομικών υπηρεσιών

- Πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας

 -Λοιπές υπηρεσίες κοινωνικού ενδιαφέροντος

 -Υπηρεσίες παροχής ύδρευσης αποχέτευσης

 -Ελαττωματικά προϊόντα εγγύησης

 -Πωλήσεις από απόσταση εκτός εμπορικού καταστήματος

 -Λοιπές καταγγελίες

 -Τράπεζες

 -Δημόσιες υπηρεσίες

- Υπηρεσίες τοπικής αυτοδιοίκησης

 -Αθέμιτες εμπορικές πρακτικές

 -Ενοίκια κοινόχρηστα

 -Ακατάλληλα τρόφιμα

 -Παραβίαση προσωπικών δεδομένων

 -Εισπρακτικές εταιρείες

 -Εκπτώσεις

- Σούπερ μάρκετ τιμές

Περίπου το 80% των καταγγελιών επιλύθηκαν υπέρ των Καταναλωτών μετά από παρέμβαση του ΙΝΚΑ Κορινθίας. 15% των καταγγελιών παραπέμφθηκε στην επιτροπή φιλικού διακανονισμού περιφέρειας Κορινθίας, όπου εκεί επιλύθηκε υπέρ των Καταναλωτών το 95% των υποθέσεων, ενώ σημειώθηκε η απροθυμία των τραπεζών να προσέλθουν προς εξωδικαστική επίλυση των υποθέσεων ενώπιον της επιτροπής, παρά την υποχρέωση που έχουν αναλάβει εν όψει της εφαρμογής του κώδικα προμηθευτών.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το συνολικό χρηματικό ποσό που κέρδισαν οι καταγγέλοντες από τους προμηθευτές ανέρχεται Σε πόσο 220.000 ευρώ και συγκεκριμένα προέρχεται από επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παροχών Τηλεπικοινωνιών, αποζημιώσεις από ασφαλιστικές υπηρεσίες, αποζημιώσεις για ελαττωματικά προϊόντα, αποζημιώσεις από παρόχους Ηλεκτρικής Ενέργειας, ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων από απόσταση, αποζημιώσεις από δημόσιες υπηρεσίες, επιστροφές προκαταβολών, παροχή υπηρεσιών από δημόσιες υπηρεσίες κλπ.

Το Ινστιτούτο Καταναλωτών Κορινθίας και το Δ.Σ. σημειώνουν ότι ο αριθμός των καταγγελιών – παραπόνων θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερος και η παροχή βοήθειας προς τους καταναλωτές ακόμα μεγαλύτερη και αρτιότερη, εάν η τοπική αυτοδιοίκηση του νομού Κορινθίας εκτελούσε τις υποχρεώσεις της απέναντι στο Ινστιτούτο Καταναλωτών Κορινθίας, όπως ο νόμος ορίζει.

Σε κάθε περίπτωση, το δ.σ. Του ΙΝΚΑ Κορινθίας, ευχαριστεί τους καταναλωτές που του εμπιστεύτηκαν και υπόσχεται να προσφέρει τις υπηρεσίες του ανιδιοτελώς.

Όμως, το Ινστιτούτο Καταναλωτών Κορινθίας, για να επιλύσει τα προβλήματα των καταναλωτών και να συμβουλέψει όλους όσους το χρησιμοποιούν, χρειάζεται περισσότερα μέλη.

Σας καλούμε να γίνετε μέλη του Ινστιτούτου Καταναλωτών Κορινθίας, ώστε η φωνή των Καταναλωτών τόσο στο νομό Κορινθίας, όσο και στους άλλους νομούς -που δυστυχώς δεν διαθέτουν ινστιτούτα Καταναλωτών-, να δυναμώσει για να σταματήσουμε τις αυθαιρεσίες, παρανομίες και καταχρηστικές συμπεριφορές των τραπεζών, των υπηρεσιών, των δήμων, των σούπερ μάρκετ, καθενός προμηθευτή που δεν σέβεται τον καταναλωτή και την αγοραστική του δύναμη.Τηλεφωνα: 2741550411-6945124726-6987256283.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Previous
Next Post »