Μπαίνει στις ράγες η αμαξοστοιχία Κόρινθος – Ναύπλιο




Σημαντικές εξελίξεις σε θέματα υποδομών στην Περιφέρεια Πελοποννήσου προέκυψαν κατά τη δίωρη συνάντηση που είχε εχθές στην Αθήνα, ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή...

Αναλυτικά σε αυτές θα αναφερθεί ο περιφερειάρχης στην προγραμματισμένη για σήμερα, Πέμπτη 28 του μήνα, συνέντευξη που θα δώσει στη 1 το μεσημέρι, στα γραφεία της Περιφέρειας, στην Τρίπολη.

Επιγραμματικά, ο περιφερειάρχης μετά τη συνάντησή του με τον υπουργό, γνωστοποίησε ότι συζητήθηκε, η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Κόρινθος – Ναύπλιο σε πρώτο χρόνο, ενώ σε δεύτερο θα εξεταστεί η επέκτασή της μέχρι την Τρίπολη, καθώς -όπως τόνισε ο Π. Νίκας- “υπαρχει θετικό κλίμα”, προσθέτοντας ότι προς την κατεύθυνση αυτή θα συμβάλει οικονομικά και η Περιφέρεια.

Ακόμα, συζητήθηκε η παραχώρηση της μετρικής γραμμής, στο τμήμα της από Δερβένι μέχρι Κόρινθο, στην Περιφέρεια ή στους τοπικούς δήμους, προκειμένου να αξιοποιηθεί μετά την λειτουργία της κανονικού εύρους γραμμής στη διαδρομή Κόρινθος – Πάτρα.

Αναφερόμενος στα οδικά έργα, ο περιφερειάρχης γνωστοποίησε ότι στο πλαίσιο της συνάντησης εξετάστηκε η ωριμότητα των μελετών για το έργο της παράκαμψης των Λαγκαδίων, αλλά και του δρόμου Σπάρτη – Γύθειο (ο οποίος πρόκειται να ενταχθεί στο ΠΕΠ Πελοποννήσου). Έγινε επίσης συζήτηση για τα οδικά έργα Καλαμάτα (κόμβος Μορέα) – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, Καλό Νερό – Τσακώνα και Πύργος – Καλό Νερό, ενώ τη συνάντηση απασχόλησαν και οι αντιπλημμυρικές μελέτες που εκπονεί για τον Δήμο Καλαμάτας ο “Μορέας”.

Καταλήγοντας ο Π. Νίκας δήλωσε ότι υπάρχουν εξελίξεις και στο θέμα των υδατοδρομίων.

Στη σημερινή συνάντηση μετείχαν επίσης, οι γενικοί γραμματείς Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης και Μεταφορών Νίκος Σταθόπουλος, ο γενικός διευθυντής Συγκοινωνιακών Υποδομών Γιάννης Καρνέσης και υπηρεσιακοί παράγοντες.

Όπως έγινε γνωστό, τέλος, η επόμενη ανάλογη συνάντηση θα πραγματοποιηθεί σε 6 μήνες.

Πηγή:parapolitikaargolida.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Previous
Next Post »