Κόρινθος: Οι καυγάδες, τα τροχαία και πεζόδρομοι που δεν είναι πεζόδρομοι



Ένα αυτοκίνητο και ένα μηχανάκι "διαφώνησαν" για το ποιο έχει προτεραιότητα σε πεζόδρομο της Κορίνθου. Παρ ολίγον τροχαίο, ενώ καθημερινό φαινόμενο αποτελεί η παραβίαση του ΚΟΚ, με την ανοχή της Τροχαίας!...
Αυτόπτης μάρτυρας ενός παρ’ ολίγον τροχαίου που συνέβη πάνω στους πεζοδρόμους (!!!) έγινε ένας Κορίνθιος πολίτης, ο κ. Χρήστος Κουσουλός, ο οποίος περιέγραψε με γλαφυρό τρόπο το περιστατικό στα social media:

“Συνέβη κι αυτό😠
Υπήρξα μάρτυρας πριν από μια ώρα, μεταξύ δεκάδων άλλων εμβρόντητων μαρτύρων, σε ένα παρ’ ολίγον τροχαίο ατύχημα στη γωνία των πεζόδρομων, καλά διαβάζετε: πεζό-δρομων, Πυλαρινού και Περιάνδρου στην Κόρινθο. Πιο συγκεκριμένα στο τσακ αποφεύχθηκε μετωπική σύγκρουση μεταξύ ενός Ι.Χ. και μιας μηχανής που τα οδηγούσαν δύο εξ ορισμού παράνομοι και οξύθυμοι οδηγοί, με αποτέλεσμα φρεναρίσματα, κορναρίσματα, μούντζες…, και απολογισμό τα συνήθη ελληνικά «με λάδι το πήρες, ρε;», «στραβωμάρα ντε», «δεν είδες ότι είχα προτεραιότητα;» κ.ο.κ. και τέλος τα συνήθη γαλλικά «σου γ@μ τη μάνα», «άντε πάγαινε παλιομ@λ@κ@» κλπ.
Στους ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΥΣ, στην ΚΟΡΙΝΘΟ, τον Σεπτέμβριο 2019!“.

Φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει ανάλογο περιστατικό στους πεζοδρόμους. Ατυχήματα (ευτυχώς μικρά) έχουν συμβεί, αντιπαραθέσεις οδηγών, εκνευρισμοί και καυγάδες. Πριν από μερικούς μήνες μία κυρία με το αυτοκίνητό της πέρασε (κάνοντας μάλιστα όπισθεν) από την οδό Κολοκοτρώνη, ανάμεσα από τις καφετέριες (δεν το πιστεύετε; Δείτε εδώ) !

Αρκετοί οδηγοί, σχεδόν απο την πρώτη μέρα της δημιουργίας των πεζοδρόμων, χρησιμοποίησαν τους πεζοδρόμους ως χώρους στάθμευσης.




Οι διελεύσεις ανυπάκουων οδηγών, που αρνούνταν να αποδεχτούν την ανάγκη να κάνουν τον περίγυρο των πεζοδρόμων για να φτάσουν στον προορισμό τους, είναι καθημερινό φαινόμενο.

Για κάποιο χρονικό διάστημα λύση έδωσε ο τότε αντιδήμαρχος καθημερινότητας του Δήμου Κορινθίων Γιώργος Μουρούτσος, ο οποίος τοποθέτησε μπάρες στα περισσότερα σημεία εισόδου των πεζοδρόμων.



Έτσι το φαινόμενο -ειδικά του παρκαρίσματος- αμβλύνθηκε. Μετά την απομάκρυνσή του από τη θέση του αντιδημάρχου οι μπάρες εξαφανίστηκαν και η κακή καθημερινότητα επέστρεψε.

Είναι αλήθεια ότι ο σχεδιασμός των πεζοδρόμων πάσχει. Το εύρος τους είναι μεγάλο -15 οικοδομικά τετράγωνα. Συχνά, κάποιος αναγκάζεται να κάνει έναν μεγάλο κύκλο και μέσα στις συνθήκες του κυκλοφοριακού χάους και τον εκνευρισμό που συνεπάγεται, μπαίνει στον πειρασμό να …καβαλήσει τον πεζόδρομο. Πα’ όλα αυτά δεν μπορεί να καταστρατηγείται η λειτουργία των πεζοδρόμων και μάλιστα με την ανοχή της Αστυνομίας.

Ως εκ τούτου, περιμένουμε να δούμε ποιες θα είναι οι προθέσεις του νέου Αστυνομικού Διευθυντή, αλλά και του νέου δημάρχου Κορινθίων, ο οποίος προεκλογικά είχε εκφράσει την πρόθεση να ανοίξει την Εθνικής Αντίστασης, μετατρέποντάς την σε οδό ήπιας κυκλοφορίας.

Πηγή:korinthia.net.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Previous
Next Post »