ΑΔΜΗΕ: Οι ανάδοχοι για τη γραμμή μεταφοράς Μεγαλόπολη – Κόρινθος και για το ΚΥΤ Κορίνθου




 Οι ανάδοχοι για τη γραμμή μεταφοράς Μεγαλόπολη – Κόρινθος και για το ΚΥΤ Κορίνθου...
Σε φάση κατασκευής εισέρχονται δυο από τα βασικά έργα του λεγόμενου «Διαδρόμου Β» της Επέκτασης του Συστήματος 400 kV προς την Πελοπόννησο, με την επιλογή των αναδόχων για το νέο Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης (ΚΥΤ) στην Κόρινθο και για την εναέρια Γραμμή Μεταφοράς 400 kV που θα συνδέει το ΚΥΤ Μεγαλόπολης με το νέο ΚΥΤ, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του ΑΔΜΗΕ.

Όπως υπενθυμίζεται στην ανακοίνωση, ο ΑΔΜΗΕ προκήρυξε δυο διαγωνισμούς, έναν για τη Γραμμή Μεταφοράς και έναν για το νέο ΚΥΤ που διενεργήθηκαν ταυτόχρονα. «Και στους δυο υπήρξε ισχυρό ενδιαφέρον από μεγάλες εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η δε μέθοδος του ηλεκτρονικού πλειστηριασμού (που αποτελεί πλέον πάγια πρακτική για τα μεγάλα έργα του Διαχειριστή) συνέβαλε καθοριστικά στην εξασφάλιση σημαντικής έκπτωσης έναντι της τιμής εκκίνησης, ιδίως στον διαγωνισμό για το ΚΥΤ Κορίνθου, όπου εκδηλώθηκε έντονος οικονομικός ανταγωνισμός μεταξύ των υποψηφίων», τονίζεται.

Πιο συγκεκριμένα:

Στο διαγωνισμό για την μελέτη και κατασκευή του KYT GIS 400 kV/150 kV Κορίνθου συμμετείχαν η σύμπραξη ΤΟΜΗ-Hyosung, η σύμπραξη MYTILINEOS-SIEYUAN, η ΤΕΡΝΑ σε συνεργασία με την Siemens, η σύμπραξη Grid Solutions Hellas-ΕΛΕΚΤΡΟΜΕΚ και η Linxon. Μειοδότης αναδείχθηκε η σύμπραξη MYTILINEOS-SIEYUAN με τίμημα 20,6 εκατ. ευρώ, το οποίο ενσωματώνει έκπτωση 24% επί της τιμής εκκίνησης (27,05 εκατ. ευρώ).
Στο διαγωνισμό για την κατασκευή της εναέριας ΓΜ 400 kV Μεγαλόπολη-Κόρινθος συμμετείχαν η κοινοπραξία ΑΤΕΡΜΩΝ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ, η κοινοπραξία Electromontaj-ΘΕΜΕΛΗ και η κοινοπραξία Consorzio Italia 2000. Η τιμή εκκίνησης του διαγωνισμού ήταν τα 28,9 εκατ. ευρώ και μειοδότησε η κοινοπραξία ΑΤΕΡΜΩΝ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ καταθέτοντας προσφορά 26,07 εκατ. ευρώ, που αντιστοιχεί σε έκπτωση 10% επί της τιμής εκκίνησης (29 εκατ. ευρώ).

Τα δυο έργα που μόλις ανατέθηκαν έχουν ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2021. «Σε συνδυασμό με τα έργα του «Διαδρόμου Α» Επέκτασης του Συστήματος προς την Πελοπόννησο (που θα συνδέσει το ΚΥΤ Μεγαλόπολης με την υφιστάμενη ΓΜ 400 kV Αχελώου-Διστόμου), τα οποία αναμένονται να περατωθούν στο τέλος του έτους θα άρουν πλήρως τον κορεσμό του δικτύου της Πελοποννήσου», αναφέρει ο ΑΔΜΗΕ.

Σημειώνεται, επίσης, ότι ο «Διάδρομος Β» θα ολοκληρωθεί με την κατασκευή νέας Γραμμής Μεταφοράς 400 kV που θα συνδέσει το ΚΥΤ Κορίνθου με το ΚΥΤ Κουμουνδούρου στην Αττική, έργο που προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί το 2024.

Πηγή:korinthostv.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Previous
Next Post »