Porsche GT Vision: Το φορτηγό για τα οχήματα του Le Mans και 5 παλιές ιδέες


Έχουμε δει και παρουσιάσει πολλές θεαματικές ασκήσεις πάνω σε μελλοντικά μοντέλα αυτοκινήτων που δημιούργησε ο σχεδιαστής Alexander Imnadze, αλλά καμία από αυτές δεν αφορούσε φορτηγό. Εδώ ο καλλιτέχνης έκανε την υπέρβαση και παρουσιάζει το Porsche GT Vision...



ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΕΥΟΦΥΛΑΞ (gs@newsauto.gr)

Το νέο δημιούργημα στην οθόνη του υπολογιστή του Imnadze είναι ένα… φορτηγό. Όχι όμως ένα συνηθισμένο επαγγελματικό όχημα. Πρόκειται για το Porsche GT Vision, ένα μεταφορέα αγωνιστικών οχημάτων. Η ιδέα ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια με το πρωτότυπο Porsche 906/917 Concept. Φυσικά το GT Vision δεν θα μεταφέρει μόνο τα αγωνιστικά αυτοκίνητα του Le Mans. Το όχημα αλλάζει χαρακτήρα όταν αποσυνδεθεί το ρυμουλκούμενο, κομμάτι του και γίνεται αγωνιστικό όχημα προσφέροντας το καλύτερο και των δύο κόσμων.




Αν τα προηγούμενα δημιουργήματα της φαντασίας του Imnadze είχαν λίγες πιθανότητες να μπουν στην παραγωγή αυτό έχει ακόμη λιγότερες πιθανότητες να δει το φως της ημέρας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ένα από τα πιο cool σχέδια που έχουμε δει εδώ και πολύ καιρό. Διαθέτει φουτουριστικό σχεδιασμό καμπίνας χάρη στο μεγάλο παρμπριζ που αγκαλιάζει την καμπίνα, τις κάμερες οπίσθιας όψης και τους προβολείς LED με την ιδιαίτερη εμφάνιση.

Η καμπίνα παίρνει ελαφρώς στενότερη μορφή καθώς πλησιάζει το πλαίσιο, με αποτέλεσμα μια περισσότερο δυναμική εμφάνιση. Στο πίσω μέρος, το φορτηγό Porsche GT Vision διαθέτει οπίσθια φώτα εμπνευσμένα από την τρέχουσα εμφάνιση της 911, ενώ υπάρχει ένα ενσωματωμένο σπόιλερ, αεραγωγοί και ένας αρκετά μεγάλος διαχύτης.

Δεν γνωρίζουμε ακριβώς το είδος του φορτηγού που σχεδίασε ο Imnadze, αλλά η έλλειψη εξατμίσεων μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι έχουμε να κάνουμε με ένα ηλεκτρικό φορτηγό. Λέτε να δούμε ένα μελλοντικό Mercedes-Benz Renntransporter;

Αφού ήρθε ο λόγος στο μυθικό Mercedes-Benz Renntransporter ψάξαμε και σας παρουσιάζουμε πέντε… φορτηγά μεταφορών για αγωνιστικά αυτοκίνητα, που όσο ιδιαίτερα και αν φαίνονται έγιναν πραγματικότητα.

5) The Cheetah Transporter

Εμπνευσμένο από το Mercedes-Benz Renntransporter το δημιούργημα του Norman Holtkamp ήταν μία καμπίνα από Chevy El Camino με μοτέρ από Corvette και πλαίσιο από Mercedes 300 SL με προσθήκες και ενισχύσεις. Συνδυάζει το ελεύθερο στυλ της δεκαετίας του 50 με την σπανιότητα των αγωνιστικών Cheetah που μετέφερε. Υπάρχει ακόμη και το αναπαλαιώνουν κάπου στο Λος Άντζελες.



4) Bonneville Boss

 Το αφεντικό της Bonneville είναι ένα και μοναδικό όχημα που βασίζεται σε πλαίσιο (επιμηκυμένο) αναρτήσεις και μηχανικά μέρη από Oldsmobile Toronado. Ο κινητήρας των 7500 κ.εκ. μπορούσε να… σηκώσει και τους διπλούς άξονες εμπρός, τον τριπλό πίσω αλλά και το αυτοκίνητο για το ρεκόρ ταχύτητας στην ξερά του Tony Fox, Proud American. Το τελευταίο είχε πυραύλους υδρογόνου για την κίνησή του αλλά ποτέ δεν δοκιμάστηκε αφού δεν βρέθηκαν χρήματα.



3.) Pegaso “Bacalao” (Codfish)

Από τις ΗΠΑ στην Ευρώπη και την Pegaso, την πιο παράξενα γοητευτική εταιρία κατασκευής σπορ αυτοκινήτων της δεκαετίας του 1950 στην Ισπανία. Η ιδιαίτερη εταιρία δεν ήθελε κάτι απλό για να μεταφέρει τα αγωνιστικά της αυτοκίνητα και έφτιαξε το Bacalao. Ο οδηγός καθόταν στη μέση, δοκιμάζοντας ένα από τα… πειράματα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ήταν 11 μέτρα μακρύ και είχε 2,5 μέτρα πλάτος και 10 ταχύτητες (8 εμπρός και 2 πίσω) καταστράφηκε το 1970.



2.) Citroën SMamino

Το SMamino (από το El Camino) μπορεί να έγινε το πιο multicultural όχημα μεταφοράς αγωνιστικού. Για την δημιουργία του χρησιμοποιήθηκε μία τρακαρισμένη SM και ένας καλός φανοποιός. Είναι: Γαλλικό, με Ιταλικό μοτέρ, είναι pickup (Αμερική) και έχει μπροστινή κίνηση.



1.) The Uhlenhaut Mercedes Race Transporter

Τη δεκαετία του 1950 η Mercedes χρειαζόταν ένα τρόπο να μεταφέρει τα αγωνιστικά της οχήματα κα έτσι δημιούργησε το μοναδικό του είδους του, το “Blue Wonder”. Επρόκειτο για μια ειδική κατασκευή, βασισμένη στο μοντέλο 300 S του 1954 και ο σκοπός του ήταν να μεταφέρει γρήγορα τα οχήματα, από το εργοστάσιο στην πίστα. Κάτω από το καπό του “Blue Wonder” υπήρχε ένας 6κύλινδρος κινητήρας 3 λτ. άμεσου ψεκασμού 189 ίππων στις 5.500 σ.α.λ., ο οποίος χάριζε στο Transporter τελική ταχύτητα 171 χλμ./ώρα.

Το πρωτότυπο όχημα δυστυχώς μετατράπηκε σε σκραπ το 1967, ωστόσο η γερμανική φίρμα αποφάσισε να φτιάξει ξανά το “Blue Wonder”, με βάσει τα αρχεία που υπήρχαν. Η ανακατασκευή κόστισε 2 εκ. δολάρια και διήρκεσε συνολικά 7 χρόνια, (παραδόθηκε το 2001).


ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Previous
Next Post »