Έργα 200 εκ. € ως «προίκα» στον γ.γ. Υποδομών και υποψήφιο Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Γ. Δέδε



Προεκλογική κυβερνητική «προίκα» εκτιμώμενου προϋπολογισμού 200 εκ. ευρώ, φαίνεται ότι πήρε ο γ.γ. Υποδομών και υποψήφιος περιφερειάρχης Πελοποννήσου με τη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Δέδες....
Σύμφωνα με δημοσιεύματα Μεσσηνιακών εφημερίδων μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2019 θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την κατασκευή του έργου Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος – Μεθώνη, την ίδια ώρα που στην Ηλεία συνεχίζεται η «μάχη» για το πόσες εργολαβίες τελικά θα υλοποιηθούν στο τμήμα Πάτρα- Πύργος.

Ειδικότερα η μελέτη για το Καλαμάτα - Ριζόμυλος, για τη βελτίωση και ανακατασκευή του υφιστάμενου δρόμου, κατατέθηκε στη Διεύθυνση Περιβάλλοντος (ΔΙΠΑ) του υπουργείου Περιβάλλοντος και τις επόμενες ημέρες θα διαβιβαστεί στην Περιφέρεια Πελοποννήσου και τους Δήμους Καλαμάτας και Μεσσήνης για διαβούλευση και γνωμοδότηση.

Ο Γιώργος Δέδες δήλωσε πριν από μερικές μέρες στη Μεσσήνη ότι το πρώτο εξάμηνο του 2019 θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την κατασκευή του έργου και διαβεβαίωσε πως η υλοποίησή του θα γίνει με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και ενδεχομένως και ιδιωτικών κεφαλαίων. Παρατήρησε, μάλιστα, ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα ξεκαθαρίσει ο τρόπος υλοποίησης του έργου, ως δημόσιο ή ως επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του «Μορέα» ή και με κάποιο άλλο σενάριο.

Ταυτόχρονα, με απόφασή του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης ανέθεσε την αρμοδιότητα για τη διαδικασία σχεδιασμού, δημοπράτησης ανάθεσης όλου του έργου μέχρι τη Μεθώνη στην Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων Κατασκευής Συγκοινωνιακών Έργων με Σύμβαση Παραχώρησης.

Από την Μεσσήνη όπου βρέθηκε ο Γ. Δέδες διευκρίνισε ότι η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το Καλαμάτα – Ριζόμυλος αφορά τον παλιό δρόμο με πολλές παραλλαγές, βελτιώσεις και αναβαθμίσεις. Επεσήμανε πως «είναι ένας δρόμος με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση με ενδιάμεση διαχωριστική νησίδα» κι ενημέρωσε: «Η μελέτη θα αποσταλεί για διαβούλευση στην Περιφέρεια Πελοποννήσου και στους Δήμους Καλαμάτας και Μεσσήνης και στους αρμόδιους κρατικούς φορείς που πρέπει να γνωμοδοτήσουν, Αρχαιολογία, Δασαρχείο κ.λπ. Έχει γίνει συνεννόηση με την Υπηρεσία Περιβάλλοντος, ώστε η έγκριση να γίνει στον ταχύτερο δυνατό χρόνο. Η προθεσμία διαβούλευσης είναι 52 ημέρες και μετά αφού πάρει τις γνώμες των φορέων, η αρμόδια υπηρεσία θα μελετήσει και θα εκδώσει τους περιβαλλοντικούς όρους. Το σύνολο της διαδικασίας δεν θα είναι παραπάνω από 3,5 μήνες». 

Οσον αφορά τη χρηματοδότηση, ο κ. Δέδες είπε ότι «έχουμε πυκνώσει τις επαφές και τις διαβουλεύσεις μας με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων γι’ αυτό και για άλλα οδικά έργα» και σημείωσε: «Το Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη έχει προτεραιοποιηθεί (!) στα πρώτα έργα που εξετάζει στην ατζέντα της η ΕΤΕΠ. Είναι από τα πρώτα έργα που θα τύχουν της χρηματοδότησής της και από τα πρώτα έργα που με την καινούργια χρονιά, το πρώτο εξάμηνο του 2019 θα ξεκινήσουμε τις διαδικασίες για την έναρξη της κατασκευής τους».

Καλό Νερό- Τσακώνα

Για το Καλό Νερό - Τσακώνα ο γ.γ. Υποδομών παρατήρησε ότι ο ίδιος και ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης έχουν θέσει «το ζήτημα της ολοκλήρωσης του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών στην Πελοπόννησο ως απόλυτη προτεραιότητα» και σημείωσε: «Πρέπει να κλείσει ο δακτύλιος της Πελοποννήσου. Και είναι αυτό το αμέσως επόμενο έργο που συζητάμε για ένταξή του στις ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις για να μπορέσει να υλοποιηθεί σαν συνέχεια του Πάτρα - Πύργος και για να υπάρχει η σύνδεση με το έργο που θα ξεκινήσουμε το 2019, Καλαμάτα – Ριζόμυλος, για να κλείσει όλο το οδικό δαχτυλίδι της Πελοποννήσου».

Πηγή:protinews.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Previous
Next Post »