H κατάλληλη δίαιτα για την απώλεια του λίπους της κοιλιάς


Το να χάσουμε τα περιττά κιλά γενικά μπορεί να είναι κάτι δύσκολο...



Η απώλεια του λίπους της κοιλιάς, όμως συγκεκριμένα, μπορεί να είναι κάτι ακόμα πιο δύσκολο.

Δεν υπάρχει θαυματουργό τρικ, ωστόσο, μια διατροφολόγος αναφέρει ότι υπάρχει ένας τρόπος που μπορεί να αποτρέψει και να μειώσει το κοιλιακό λίπος.

«Δεν υπάρχει θαυματουργή δίαιτα, τροφές, θρεπτικές ουσίες ή βιοενεργά συστατικά που στοχεύουν το κοιλιακό λίπος», αναφέρει η Kari D. Pilolla.

Ωστόσο, μια υγιεινή για την καρδιά δίαιτα που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και χαμηλή σε κορεσμένα λιπαρά μπορεί να αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο για να μειώσεις το λίπος της κοιλιάς.

Το υπερβολικό λίπος γύρω από την κοιλιά, θεωρείται συχνά ως «σιωπηλός δολοφόνος» και συνδέεται με πολλούς κινδύνους για την υγεία που μπορεί να οδηγήσουν σε παχυσαρκία.

«Ανεξάρτητα από το βάρος, η μεγάλη περιφέρεια στη μέση αυξάνει τον κίνδυνο για καρδιαγγειακή νόσο, διαβήτη και μεταβολικό σύνδρομο», προσθέτει.


 

Η διατροφολόγος συμβουλεύει όσους θέλουν να μειώσουν το λίπος γύρω από την κοιλιά τους να ακολουθούν μια δίαιτα που προασπίζει την υγεία της καρδιάς, όπως την δίαιτα DASH για την υπέρταση.

Δίαιτες όπως αυτές αποτελούνται από προϊόντα ολικής άλεσης, άπαχο κρέας, ψάρι, φρούτα, λαχανικά και ελάχιστα γαλακτοκομικά.

 

Στο Health & Fitness Journal, η Pilolla προτείνει την υιοθέτηση ενός προγράμματος απώλειας βάρους, που περιλαμβάνει μια τέτοια δίαιτα σε συνδυασμό με ένα κατάλληλο πρόγραμμα γυμναστικής.

«Με τις συνέπειες της υγείας να συνδέονται με το κοιλιακή παχυσαρκία, η έρευνα δεν θα σταματήσει σε αυτόν τον τομέα», καταλήγει η ίδια.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Previous
Next Post »