Η Porsche εξαγόρασε το 10% της Κροάτικης εταιρίας Rimac


Ήταν το 2009 όταν ένας νεαρός Κροάτης ονόματι Mate Rimac αποφάσισε να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα, στο γκαράζ του σπιτιού του, ξεκινώντας να φτιάξει ένα ηλεκτρικό hypercar... Το πείσμα αλλά και το ταλέντο του τον οδήγησαν να κατασκευάσει μερικά εξαιρετικά πρωτότυπα και σιγά-σιγά να αποκτήσει την φήμη ενός πολλά υποσχόμενου κατασκευαστή.

Το αποτέλεσμα όλης αυτής της πορείας ανταμείμφθηκε αυτές τις ημέρες, καθώς η Porsche ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε το 10% της Rimac. Πρόκειται για μία κίνηση με ιδιαίτερο συμβολισμό (πέρα βέβαια από το υψηλό αντίτιμο που δεν έγινε γνωστό), καθώς πριν λίγες ημέρες η Porsche είχε ανακοινώσει το όνομα του πρώτου ηλεκτρικού μοντέλου της ιστορίας της, την Taycan.

Όπως δήλωσε ο Lutz Meschke, διευθύνων σύμβουλος της Porsche, "Με την εξέλιξη των δύο supercars της, το ConceptOne και το C-Two η εταιρία έδειξε εντυπωσιακές δυνατότητες στην εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης". Και συμπλήρωσε ότι "οι ιδέες της Rimac είναι πολλά υποσχόμενες, γι' αυτό επιθυμούμε να έρθουμε σε στενότερη συνεργασία με την εταρία στην μορφή μιας κοινής πορείας εξέλιξης".

Σήμερα η εταιρία απασχολεί 400 ανθρώπους, και έχει εστιάσει κυρίως στις μπαταρίες υψηλού voltage και στους ηλεκτροκινητήρες. Σχεδιάζει επίσης και ηλεκτρικά ποδήλατα (από το 2013) και ασχολείται και με την τεχνητή νοημοσύνη. O ίδιος o Rimac δηλώνει ότι η συμφωνία με την Porsche είναι ένα σημαντικό βήμα για μετεξέλιξη της εταιρίας σε κύριο προμηθευτή της αυτοκινητοβιομηχανίας σε εξελιγμένα συστήματα ηλεκτροκίνησης, διασύνδεσης και των συστημάτων για την υποβοήθηση του οδηγού.

Η Rimac κέρδισε πολλούς πόντους σε δημοσιότητα πέρσι, μέσα από ένα... ατύχημα, όταν ο γνωστός παρουσιαστής Richard Hammond είχε βγει έξω από τον δρόμο με αρκετά χιλιόμετρα μέσα σε ένα Rimac ConceptOne. Στις αρχές του 2018 η εταιρία ανακοίνωσε το C-Two, ένα ηλεκτρικό supercar που κάνει το 0-100 km/h σε 1,95 δευτερόλεπτα (!) ενώ φθάνει από στάση στα 300 km/h σε μόλις 11.8 δευτερόλεπτα (επιδόσεις αντίστοιχες ή και καλύτερες από Formula 1!).

Προς το παρόν και οι δύο εταιρίες δεν έχουν ανακοινώσει τι ακριβώς περιλαμβάνει η συμφωνία και σε ποιό πεδίο θα συνεργαστούν. Αυτό πάντως που έχει σημασία είναι να λειτουργήσει ως παράδειγμα για κάποια άλλη χώρα στο Νότο των Βαλκανίων που πρέπει μέσα από την περίπτωση της Rimac να δει πως γίνονται οι πραγματικές επενδύσεις, και ότι όλα είναι θέμα σκληρής δουλειάς και προγραμματισμού και όχι άκοπες παροχές εξ ουρανού...

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Previous
Next Post »