Ποιος είπε ότι δεν μπορείς να κάνεις τη γυμναστικούλα σου στο γραφείο;


4 βήματα για να διατηρήσεις το «σφίξιμο» σου όση ώρα κολλάς ένσημα...

Η αντίστροφη μέτρηση για το καλοκαίρι έχει ξεκινήσει - μη σου πω μπήκαμε ήδη- και έχεις όλη την όρεξη και την καλή διάθεση που απαιτείται για να ξεκινήσεις διατροφή και να φτιάξεις κορμί. Τη συνδρομή σου στο γυμναστήριο  την πλήρωσες, μόνο που υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα.

Τρως πολλή ώρα στο γραφείο, σε τέτοιο βαθμό που αποχωρείς όταν δεν υπάρχει ήλιος και από ενέργεια δεν σου έχουν μείνει πια πολλά αποθέματα. Θα μείνεις όμως με σταυρωμένα χέρια; Όχι βέβαια. Η παραλία σε περιμένει και αν είναι να μην καταφέρεις να γραμμώσεις όσο θα ήθελες, τουλάχιστον πήγαινε σφιγμένος.

Και έτσι θα το καταφέρεις, ακόμα και αν είσαι όλη μέρα στο γραφείο.


1. Περπάτα

Καμιά φορά όταν θες να ξεσκάσεις απλώς αράζεις στο γραφείο σου. Θα χάσεις όμως τίποτα αν κάνεις μια βολτίτσα μέχρι την είσοδο και τη γραμματεία, χαιρετήσεις δυο τρεις ανθρώπους και επιστρέψεις μετά από λίγο; Aντί λοιπόν να κάνεις ένα μεγάλο διάλειμμα, κάνε 3-4 μικρά, και αξιοποίησε το χρόνο σου κάνοντας ένα καλό στον εαυτό σου και τα πόδια σου. Δεν χάνεις τίποτα.

Επίσης χρησιμοποίησε και τις σκάλες καμιά φορά. Θα κουραστείς μεν, θα σφίξεις δε.

2. Όρθιος στρατιώτη

Το να κάθεσαι όλη μέρα, εκτός του ότι θα πιαστεί ο πισινός σου, σε εξασθενεί σε επίπεδο ενέργειας. Και όλο αυτό σου μειώνει τα επίπεδα χοληστερόλης κατά 20% αυξάνοντας κατά 7% την πιθανότητα να πάθεις διαβήτη. Δεν το θες σίγουρα αυτό.

Η λύση είναι μία. Σήκω όρθιος όποτε μπορείς. Ακόμα και αν κατουριέσαι αλλά βαριέσαι να πας στο μπάνιο, πήγαινε. Αν σε πάρουν τηλέφωνο, σήκω και πήγαινε έξω να μιλήσεις. Δεν θα πιστεύεις το πόση ενέργεια εξασφαλίζεις αν το καταφέρεις.


3. Κάνε το σήκωμα... του πελεκάνου

Όταν βάλεις στο πρόγραμμά σου τα δύο παραπάνω, δώσε βάρος σε μια συγκεκριμένη λεπτομέρεια. Όταν σηκώνεσαι προσπάθησε να σηκώνεσαι στο ένα σου πόδι. Το ίδιο κάνε όταν κάθεσαι. Αν μπορείς να εξασφαλίσεις το ότι θα σηκώνεσαι πολλές φορές μέσα στη μέρα, τότε δεν θα σηκώνεσαι απλά. Θα κάνεις επαναλήψεις.


4. Μην ντραπείς να τεντωθείς

Οι διατάσεις είναι απαραίτητο συστατικό κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Και από τη στιγμή που την ώρα του γραφείου προπονείσαι, τότε θα τις κάνεις και εκεί. Όταν σου δοθεί η ευκαιρία μη διστάσεις να σκύψεις για να αγγίξεις τη μύτη του παπουτσιού σου. Ή όταν είσαι καθισμένος και είσαι φάτσα με το γραφείο, τέντωσε πόδια κάτω από το τραπέζι και ξεκίνα να γέρνεις προς τα πάνω τους. Κανείς δεν θα το πάρει χαμπάρι και εσύ θα νιώσεις καλύτερα.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Previous
Next Post »