Τα φιστίκια είναι μια σούπερ τροφή


Κελυφωτά ή φιστίκια Αιγίνης, καταναλώστε τα άφοβα. Αυτοί οι σούπερ ξηροί καρποί έχουν μπόλικα οφέλη.

Από τα πιο θρεπτικά «παιδιά» της οικογένειας των ξηρών καρπών, τα κελυφωτά φιστίκια είναι ένας διατροφικός θησαυρός που αξίζει να ανακαλύψετε.
Είτε ως συνοδευτικά σε σαλάτες είτε σαν σνακ, η επιλογή τους ωφελεί σημαντικά την υγεία. 

Σούπερ τροφή… τσέπης
Μια χούφτα φιστικιών – 30 γραμμάρια - δίνουν 176 θερμίδες, εκ των οποίων 13,4 γρ. λιπαρά, 5,1 γραμμάρια υδατάνθρακες, 2,4 γραμμάρια ίνες και 7,7 γραμμάρια πρωτεΐνη. Σε αυτήν την ποσότητα, μας καλύπτουν το 10% από τις ημερήσιες ανάγκες σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία όπως η βιταμίνη B6, θειαμίνη, μαγνήσιο, φωσφόρο και χαλκό. 

Χοληστερόλη στοπ
Η υψηλή περιεκτικότητά τους σε φυτικές στερόλες, μπορεί να συμβάλλει στην μείωση της ολικής και της «κακής» χοληστερόλης.

Αγαπούν την καρδιά
Τα λιπαρά που περιέχουν είναι κατά κύριο λόγο μονοακόρεστα και πολυακόρεστα, και όταν καταναλώνονται σε αντικατάσταση των κορεσμένων, θωρακίζουν το καρδιαγγειακό σύστημα. 

Προστατεύουν από φλεγμονές
Οι πολυφαινόλες και τα καροτενοειδή που περιέχουν τους χαρίζουν αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, χάρη στις οποίες καταπολεμούν τη δράση των ελεύθερων ριζών, οι οποίες αναπτύσσονται στο σώμα και καταστρέφουν τα υγιή κύτταρα.

Κατά του στρες
Η υψηλή ποσότητα Καλίου που περιέχουν (1020mg/100 γρ.) βοηθάει τον οργανισμό να περιορίσει τα επίπεδα της γνωστής ως «ορμόνης του στρες» κορτιζόλης.

Για τα μάτια σας μόνο
Η υψηλή περιεκτικότητά τους σε λουτεΐνη και ζεαξανθίνη τα καθιστά σούπερ τροφή για την υγεία των ματιών. Οι δύο αυτές ουσίες φαίνεται να βοηθούν τα μάτια να φιλτράρουν την υπεριώδη ακτινοβολία, προστατεύοντας έτσι τον αμφιβληστροειδή.

Απώλεια βάρους
Η κατανάλωσή τους ενδείκνυται σε διατροφή για απώλεια βάρους, αφού χάρη στις λίγες θερμίδες τους και την υψηλή περιεκτικότητά τους σε πρωτεΐνη θεωρούνται καλύτερα σε σχέση με άλλους, πιο θερμιδοφόρους ξηρούς καρπούς.

Καλύτερη πέψη
Η περιεκτικότητά τους σε φυτικές ίνες (περί τα 3 γρ. ανά χούφτα) καλύπτει και με το παραπάνω τις ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού σε αυτές, βοηθώντας έτσι στην καλύτερη πέψη και λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος.

Και σεξουαλικές επιδόσεις
Σε έρευνα του 2011, η κατανάλωση φιστικιών φάνηκε να βοηθά τη στύση ανδρών σε ποσοστό 50%. 

«Απορροφούν» τον σίδηρο
Η περιεκτικότητά τους σε Χαλκό, βοηθά στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου από το σώμα όταν καταναλώνονται με τροφές πλούσιες σε αυτό το ιχνοστοιχείο. 

Πηγή: http://www.in2life.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Previous
Next Post »