Τι μπορεί να φταίει όταν η ζυγαριά δεν αντανακλά τον υγιεινό τρόπο διατροφής σου;


Γιατί παίρνεις βάρος ενώ προσέχεις τη διατροφή σου 

Είναι ένα από τα πιο εκνευριστικά πράγματα που μπορείς να βιώσεις στην καθημερινότητά σου. Να κάνεις όλα όσα επιτάσσει η σωστή διατροφή, να γυμνάζεσαι όσο μπορείς αλλά αντί να χάνεις, να παίρνεις. Ποιοι είναι οι πιο συνηθισμένοι λόγοι που μπορεί να κρύβονται πίσω από αυτη την ομολογουμένως δυσάρεστη, σπαστική κατάσταση; 

Δεν είσαι καλά ψυχολογικά 

Έρευνα του 2010 η οποία δημοσιεύτηκε στην Αμερικανική Επιθεώρηση Δημόσιας Υγείας αναφέρει πως τα άτομα που αισθάνονται μοναξιά και στεναχώρια έχουν την τάση να παίρνουν πιο εύκολα βάρος σε σχέση με τους ανθρώπους που εμφανίζουν λιγότερα συμπτώματα τα οποία σχετίζονται με την κατάθλιψη. Ιδίως αν γίνεται και λήψη αντικαταθλιπτικών χαπιών, υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να έχεις κατακράτηση και φουσκώματα, αφού είναι συχνή παρενέργεια. 

Έχεις δυσκοιλιότητα 

Το οποίο σημαίνει ότι το έντερό σου υπολειτουργεί. Η μειωμένη κινητικότητα κατά την πέψη σχετίζεται άμεσα με χαμηλό μεταβολισμό και όλα αυτά αντανακλώνται στη ζυγαριά σίγουρα όχι ευχάριστα. Αυτό που μπορείς να κάνεις σε πρώτη φάση είναι ν' αυξήσεις την ποσότητα του νερού, να ξεκινήσεις τη λήψη προβιοτικών και να αυξήσεις τις φυτικές ίνες. 

Σου λείπουν βασικά θρεπτικά συστατικά

Ένας από τους λόγους που παίρνεις κιλά ενώ ισχυρίζεσαι ότι δεν τρως πολύ είναι το ότι δεν τρως πραγματικά σωστά. Γιατί αν π.χ. τη βγάζεις όλη μέρα μ' ένα σάντουιτς ή ένα σουβλάκι, είναι πολύ πιθανόν ο οργανισμός σου να υστερεί σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα ώστε να συντελείται εύρυθμη λειτουργία. Αν έχεις έλλειψη μαγνησίου, σιδήρου, βιταμίνης D σημαίνει ότι κάτι πρέπει να αλλάξεις, αλλιώς θα ταλαιπωρείσαι μια ζωή από ανεξέλεγκτες αυξομειώσεις βάρους. 

Μεγαλώνεις φίλη μου 

Δεν έχω ευχάριστα νέα, αλλά οφείλεις να ξέρεις ότι- δεν τα λέω εγώ, οι διατροφολόγοι- μετά τα 30 ο μεταβολισμός επιβραδύνει κι από λίγο κάθε δύο χρόνια. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να είσαι πιο ουσιαστικά προσεκτική με τη διατροφή σου και να γυμνάζεσαι πιο συστηματικά. Μάλιστα έρευνες αναφέρουν πως η άσκηση είναι ίσως πιο καθοριστική απ' ό,τι η διατροφή στο να διατηρείς το βάρος σου στα ιδανικά επίπεδα. Σε κάθε περίπτωση, μειώνεις τους υδατάνθρακες και αυξάνεις την πρωτεΐνη. 

Πηγή: http://www.ladylike.gr/

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Previous
Next Post »