Ιδρώνετε υπερβολικά; Υπάρχει λύση!


Σε κανέναν δεν αρέσει να έχει ιδρωμένες μασχάλες, ωστόσο συμβαίνει όταν το σώμα μας ζεσταίνεται, όταν ασκείται, ακόμα και σε κατάσταση στρες. Ο οργανισμός μας δεν επιτρέπει την υπερθέρμανση.

Κάποιοι άνθρωποι αισθάνονται άσχημα όταν τους συμβαίνει αυτό. Η υπερβολική εφίδρωση της μασχάλης είναι μια κοινή διαταραχή. Ο έλεγχος και η πρόληψη είναι σημαντική για την κοινωνική ζωή, την άνεση και την υγιεινή σας. Ευτυχώς, υπάρχουν μερικοί τρόποι για να ελαχιστοποιήσετε ή να αποτρέψετε αυτή την κατάσταση.

1. Πίνετε πολύ νερό!

Η υπερβολική εφίδρωση μπορεί να προκληθεί από την αφυδάτωση. Η σωστή ενυδάτωση είναι απαραίτητη για την υγεία του οργανισμού μας. Όταν ιδρώνουμε, χάνουμε νερό από το σώμα μας, και πρέπει να αντικατασταθεί.

Μην περιμένετε μέχρι να είναι διψασμένοι για να πιει νερό. Φέρτε ένα μπουκάλι νερό μαζί σας πάντα κατά τη διάρκεια της ημέρας για να μείνει ενυδατωμένοι όλη την ημέρα. Εκτός από το νερό, μπορείτε να πίνετε χυμούς λαχανικών ή αφεψήματα. Αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ ή η καφεΐνη.

2. Κάνετε συχνά ντους!

Με ιδρωμένες μασχάλες η μυρωδιά του σώματος είναι ενοχλητική και για σας και για τους άλλους. Φροντίστε να κάνετε ντους, τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Τα τακτικά ντους μειώνουν τη θερμοκρασία του σώματος, μειώνοντας έτσι την παραγωγή του ιδρώτα. Επίσης, βοηθούν στο να κρατήσετε τον αριθμό των βακτηρίων κάτω από τις μασχάλες σας υπό έλεγχο.

3. Ήρθε η ώρα για ξύρισμα!

Η αφαίρεση τρίχας σώματος δεν είναι κάτι νέο και κάθε γυναίκα θα πρέπει να συμπεριλάβει στην καθημερινή ρουτίνα της. Το ξύρισμα κάνει μια τεράστια διαφορά –οι μασχάλες είναι πιο εύκολο να καθαρίσουν , υπάρχει λιγότερη οσμή και το δέρμα να «αναπνέει».

4. Βαμβακερά υφάσματα και λεπτά ρούχα!

Να φοράτε ρούχα από φυσικά υλικά, όπως το βαμβάκι. Τα ελαφρύτερα υφάσματα μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της παραγωγής ιδρώτα, επιτρέποντας στις μασχάλες σας να αναπνέουν. Επίσης, συνιστάται να φοράτε φαρδιά ρούχα. Αποφύγετε πολυεστέρα και νάιλον, διότι τα υλικά αυτά περιορίζουν τη ροή του αέρα και να αυξάνουν την εφίδρωση της μασχάλης.

5. Αλλάξτε τη διατροφή σας!

Η αποφυγή ορισμένων τροφίμων μπορεί να σας βοηθήσει σημαντικά. Μειώστε την πρόσληψη των πικάντικων τροφών, το σκόρδο και τα κρεμμύδια. Αυτοί οι τύποι τροφίμων μπορεί να αυξήσουν τον ιδρώτα και να συμβάλουν στην οσμή του σώματος. Υγιεινή διατροφή!

6. Επιλέξτε ένα αντιιδρωτικό, εάν το πρόβλημα παραμένει έντονο και σας δυσκολεύει τη ζωή!

Για να βοηθήσετε τον έλεγχο της εφίδρωσης και να αποτρέψετε ενδεχόμενες ενοχλητικές οσμές, χρησιμοποιήστε ένα αντιιδρωτικό. Τα Αντιιδρωτικά λειτουργούν καλύτερα όταν χρησιμοποιούνται απευθείας στο δέρμα, οπότε φροντίστε να ξυρίζετε τις μασχάλες σας τακτικά.

Αντιιδρωτικά και αποσμητικά δεν είναι το ίδιο πράγμα. Τα Αντιιδρωτικά περιέχουν συστατικά που έχουν σχεδιαστεί για να σταματούν την εφίδρωση, ενώ τα αποσμητικά βοηθήσουν να καλυφθούν οι οσμές.

Θυμηθείτε ότι οι Ιδρωμένος μασχάλες δεν είναι ιατρικά επικίνδυνο θέμα, αλλά μπορεί να είναι πολύ ενοχλητικό. Με αυτές τις συμβουλές, θα είστε σε θέση να αποτρέψετε ή να ελαχιστοποιήσετε τις ιδρωμένος μασχάλες και να αρχίσει να ζει «κανονικά» και πάλι.

Πηγή: http://www.infokids.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Previous
Next Post »