Χορός εκατομμυρίων με φόντο τον τελικό του Survivor στη Ρόδο


Χορός εκατομμυρίων και άτυπες πλειοδοσίες από τις διαφημιστικές στήνονται γύρω από τον τελικό του «Survivor» στα τέλη του επόμενου μήνα, την ίδια στιγμή που πολλά μέρη ανά την Ελλάδα εξετάστηκαν από την παραγωγή για να φιλοξενήσουν την ολοκλήρωση του ριάλιτι περιπέτειας. Το κολοσσιαίο φινάλε πιθανότατα θα γίνει στη Ρόδο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους της Κυριακής» το Νησί των Ιπποτών προτάθηκε ως ιδέα από τον Τούρκο παραγωγό Ατζούν Ιλίτζαλι σε συνεννόηση φυσικά με την ανώτατη διοίκηση του Σκάι. Ο καναλάρχης είχε κάνει στο παρελθόν διακοπές στη Ρόδο και είχε ενθουσιαστεί με το φυσικό κάλλος του νησιού των Δωδεκανήσων.

Αλλωστε την τελευταία εξαετία πολλοί εύποροι κάτοικοι της γειτονικής χώρας περνούν από τα παράλια της Τουρκίας απέναντι για διακοπές. Τη διεξαγωγή του ημιτελικού αλλά και του τελικού του «Survivor» στη Ρόδο επιβεβαίωσε με λακωνικό τρόπο ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος αναφέροντας σε δηλώσεις του πως «έχει ζητηθεί η βοήθεια της Περιφέρειας σε συγκεκριμένα πράγματα, για τη διεξαγωγή της τελικής φάσης του παιχνδιού» για το χρονικό διάστημα 21-30 Ιουνίου προκειμένου να διατεθούν περί τα 400 δωμάτια για να φιλοξενήσουν περισσότερα από 800 άτομα, μέλη της παραγωγής και από τις δύο χώρες, στελέχη του Σκάι αλλά και προσκεκλημένους.

Καλά ενημερωμένες πηγές του καναλιού του Φαλήρου επιβεβαίωναν πως η Ρόδος είναι ο επικρατέστερος προορισμός για τον μεγάλο τελικό του «Survivor» που θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 26 Ιουνίου, χωρίς όμως ακόμη να θεωρείται οριστικό μιας και τις επόμενες μέρες θα πραγματοποιηθεί το σχετικό ρεπεράζ (δοκιμαστικές λήψεις με κάμερα) για να διαπιστωθεί η καταλληλότητα του χώρου. Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες ήδη έχει γίνει συζήτηση για τη φιλοξενία του τελικού του «Survivor» σε συγκεκριμένο σημείο πλησίον της Παλιάς Πόλης. Και όλα αυτά αφορούν μόνο στον τελικό και όχι στον ημιτελικό που θα προηγηθεί.

Η επιλογή του μέρους που θα γραφτεί ο επίλογος του ριάλιτι των Επιζώντων έχει πάντως στοιχεία σύγχρονης «Οδύσσειας». Περί τα μέσα Απριλίου ο δήμαρχος Γαλατσίου Γιώργος Μαρκόπουλος είχε προαναγγείλει τη διεξαγωγή του τελικού στο κλειστό γήπεδο Γαλατσίου, χώρο με τον οποίο ούτως ή άλλως συνεργάζεται η Acun Medya -εκεί γυρίστηκε το «The Voice»- και άλλωστε ευχαριστεί στους τίτλους τέλους κάθε επεισοδίου του «Survivor». Γιατί λοιπόν συμβαίνει αυτό;

Οι προδιαγραφές

Κατά πρώτον γιατί εκεί στήθηκε ο δοκιμαστικός «στίβος» μάχης για την επιλογή της τελικής σύνθεσης Διάσημων και Μαχητών και κατά δεύτερον γιατί πράγματι ήταν ο επικρατέστερος χώρος να φιλοξενήσει το φινάλε. Αν και ο χώρος πληροί όλες τις προδιαγραφές, το πρόβλημα της παραγωγής ήταν πως δεν μπορούν να ανευρεθούν οι κλίνες που χρειάζονται και μάλιστα συγκεντρωμένες σε συγκεκριμένο σημείο της Αθήνας στα τέλη Ιουνίου, περίοδο high season τουριστικά για την πρωτεύουσα. Από την πρώτη στιγμή ο Τούρκος παραγωγός με τους συνεργάτες του και τα στελέχη του Σκάι έθεσαν τρεις συγκεκριμένες προδιαγραφές: Χώρο που μπορούν να στηθούν τα αγωνίσματα καθώς θα έχουμε δοκιμασίες τόσο στον ημιτελικό όσο και στον τελικό, συγκεντρωμένες κλίνες για την αποφυγή διαρροών στην πιο κρίσιμη φάση του παιχνιδιού και ει δυνατόν φυσικό κάλλος. 

Επόμενη λύση που προτάθηκε ήταν το «Costa Navarino» στην Πύλο, ωστόσο ούτε εκεί τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή υπάρχουν επαρκείς κλίνες, ενώ στη συνέχεια εξετάστηκε και η περίπτωση τελικός και ημιτελικός να διεξαχθούν σε συγκεκριμένη τοποθεσία στο Πόρτο Χέλι. Τελικά η λύση που μάλλον επιλέγεται είναι ημιτελικός στο Γαλάτσι και τελικός στη Ρόδο, χωρίς να αποκλείεται όλο το «πακέτο» στο Νησί των Ιπποτών.

Τα χρήματα που θα μπουν στα ταμεία του Σκάι αλλά και στο πορτοφόλι του Ατζούν Ιλίτζαλι κατά τη διάρκεια διεξαγωγής του ημιτελικού και του τελικού θα είναι απείρως περισσότερα. Στα τελευταία διαφημιστικά πακέτα που έχουν απομείνει σύμφωνα με πληροφορίες το πλαφόν είναι πάνω από 300 ευρώ το δευτερόλεπτο. Αυτό βέβαια δεν έχει καμία σημασία καθώς διαφημιστικές και μεγάλα media shops έχουν προχωρήσει σε μια άτυπη πλειοδοσία προς τα στελέχη του Εμπορικού του Σκάι, δίνοντας όλο και περισσότερα προκειμένου να παίξει έστω και μια «σφήνα» των 10-15 δευτερολέπτων στο επεισόδιο του ημιτελικού και του τελικού. Τα ποσά ανεβαίνουν περισσότερο και προκαλούν ίλιγγο όσον αφορά στα χορηγικά πακέτα και στη δωροθεσία των προϊόντων. Η διαφήμιση διάρκειας 120 δευτερολέπτων για τα έπαθλα φαγητού που κερδίζουν οι δύο ομάδες κόστιζε αρχικά περί τις 30.000 ευρώ. Το ποσό έχει τουλάχιστον διπλασιαστεί ενώ στο πάρτι της «Ενωσης» οι χορηγοί (φαγητά - προϊόντα περιποίησης, εταιρεία τεχνολογίας για τις selfies με το κινητό) χρειάστηκε να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη. Για τον τελικό, όπως αναφέρουν έμπειρα στελέχη του μάρκετινγκ, «δεν υπάρχει ταβάνι»...

ΠΩΣ ΘΑ ‘ΒΓΕΙ’ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ

Η τελική ψηφοφορία μετά τη διεξαγωγή των τελευταίων αγωνισμάτων θα πραγματοποιηθεί live και με σύγχρονα γραφικά οι τηλεθεατές θα παρακολουθούν πώς εξελίσσεται ψήφο ψήφο η προτίμηση για τον νικητή του επάθλου των 100.000 ευρώ.

Πηγή: http://www.life.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Previous
Next Post »